czwartek, 20 października 2011

Awokado z wędzonym łososiem i mascarpone




Składniki:
  • 2 dojrzałe avocado 
  • 40 g łososia wędzonego
  • sok z połowy cytryny 
  • 150 g serka mascarpone 
  • 1/2 ząbka czosnku 
  • 1 łyżka musztardy francuskiej 
  • sól, pieprz 
  • pistacje, szczypiorek

Sposób wykonania:
Awokado przecinam wzdłuż na pół, wyjmuję miąższ łyżeczką, kroję go na kwadraciki, skrapiam częścią soku z cytryny. Łupinki awokado oczyścić i włożyc do zamrażalnika. Mieszam mascarpone z musztardą, posiekanym i roztartym czosnkiem i resztą soku z cytryny, doprawiam solą i pieprzem. Dodaję posiekane awokado, łososia, delikatnie mieszam.
Sałatką napełniam wydrążone połówki. Podaję schłodzone, z grzankami, posypane pistacjami (ja posypałam orzechami włoskimi) i szczypiorkiem. Przepis pochodzi ze strony "Kwestia Smaku". Smacznego.

5 komentarzy:

Ania pisze...

Łosoś i avocado, czegóż chcieć więcej, mascarpone nie jadłam jeszcze, ale te zdjęcia... w ciemno ten przepis biorę:)

ANNA pisze...

Ja to w ciemno wszystko z mascarpone...i ten łosoś...
Pieknie to u Ciebie wygląda

ania pisze...

generalnie nie jestem najlepsza w tego typu "wynalazkach":) ale nie dosc, ze czas przygotowania to 15 minut, to smakuje boooooosko!!:)) goraco polecam!

Anonimowy pisze...


Zrobilam, nie jest smaczna, wrecz ochydna

Anonimowy pisze...

A mi smakuje

Przyciski Listonic